SPR Ensiapukurssi EA 2® (8 t)

Ajankohta 27.5.2024
Aika 8.30 - 16.00
Kesto 1 päivää (8 t)
Paikkakunta Pori
Toteutustapa Lähikoulutus

SPR Ensiapukurssi EA 2® -kurssi syventää SPR Ensiapukurssi EA 1® -koulutuksen taitoja ja on kestoltaan 8 oppituntia. Ensiapukurssi EA 2® -koulutus on virallinen sertifioitu koulutus, josta saa Punaisen Ristin Ensiapukurssi EA 2® -todistuksen, joka on voimassa 3 vuotta.

Kurssin suorittanut hallitsee ensiavun antamisen kurssin sisällön mukaisissa aiheissa ja saa varmuutta toimia erilaisissa ensiapua vaativissa tilanteissa. Kurssilla syvennetään ensiavun tiedollista ja taidollista osaamista.

Koulutus soveltuu kaikille, jotka haluavat kehittää ensiaputaitojaan ja huolehtia SPR Ensiapukurssi EA 2® -todistuksen voimassaolosta.

SPR Ensiapukurssi EA 2® -todistus on voimassa 3 vuotta.

Saat todistuskortin postitse ilmoittautumisen yhteydessä antamaasi osoitteeseen kahden viikon kuluessa kurssin suorittamisesta. Tarkistathan että antamasi osoitetiedot ovat oikein, niin todistus tulee perille asti.

Kurssille osallistuminen edellyttää voimassa olevaa SPR Ensiapukurssi EA 1® -todistusta. Ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistuksen ja lisätiedot antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lähikoulutus toteutetaan kouluttajan johdolla paikan päällä.

Suoritettuasi koulutuksen saat SPR Ensiapukurssi EA 2® -todistuksen, joka on voimassa kolme vuotta. Saat todistuskortin postitse ilmoittautumisen yhteydessä antamaasi osoitteeseen kahden viikon kuluessa kurssin suorittamisesta.

Koulutuspäivän kesto on 8 x 45 min oppituntia.

Hätäensiavun kertaus
Lapsen, vauvan ja hukkuneen elvytys
Ensiarvio
Tapahtumatiedot
Vammamekanismi
Tajunnan, hengityksen ja verenkierron arviointi
Autettavan siirtäminen ja hätäsiirto
Ensiapuasennot ja tarkkailu
Murtumat ja selkärankavammat, pään vammat
Kylmän aiheuttamat vammat (paleltumat) ja alilämpöisyys
Lämmön aiheuttamat sairastumiset
Henkinen ensiapu
Kohderyhmän mukaiset harjoitukset

Mikäli osallistut kurssille yksityishenkilönä, suorita osallistumismaksusi ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli kurssin maksaa yritys/yhteisö, laskutamme kurssin jälkikäteen. Laskuun lisätään laskutuslisä 5,00 € + alv 24 %.

Mikäli et pääsekään osallistumaan kurssille, peruutathan paikkasi mahdollisimman nopeasti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Peruutus tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista peritään 50 % kurssin hinnasta. Peruuttamattomasta kurssista peritään koko kurssin hinta.

Peruutusehdot

Mikäli et pääsekään osallistumaan kurssille, peruutathan paikkasi mahdollisimman nopeasti. Peruutus tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista peritään 50 % kurssin hinnasta. Peruuttamattomasta kurssista peritään koko kurssin hinta.

Koulutuspaikka

Pori_Crazy Town
Rautatienpuistokatu 7
28130 Pori

Kouluttaja

Kouluttaja on Punaisen Ristin ensiavun ja terveystiedon kouluttaja, ETK, jonka pohjakoulutuksena on sairaanhoitajan tai terveydenhoitajan tutkinto.