SPR Hätäensiapukurssi 4 t®, verkkokoulutus 2021

Kesto Koulutuksen arvioitu kesto on noin 4 x 45 min oppituntia
Paikkakunta Verkkokoulutus
Toteutustapa Verkkokoulutus

SPR Hätäensiapukurssi 4 t, verkkokoulutus koostuu hätäensiavun perusteisiin liittyvästä teoriaosuudesta, monivalintatehtävistä, animaatioista ja videoista. Verkkokoulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin, pitää välillä tauon, ja jatkaa samasta kohtaa myöhemmin. Kurssisuoritukseen sisältyy väli- ja lopputehtävien suorittaminen. Kurssin hyväksytysti suorittaneelle myönnetään SPR Hätäensiapukurssi 4 t -todistus.

Kurssilla harjoitellaan hätäensiavun aiheita. Tavoitteena on lisätä auttamisrohkeutta henkeä uhkaavissa tilanteissa. Kurssille voi osallistua ilman aikaisempaa ensiapukoulutusta

Koulutus soveltuu kaikille, jotka haluavat kehittää omia ensiaputaitojaan. Verkkokurssi soveltuu SPR Ensiapukurssien EA1® tai EA2® kertaamiseen.

Saat todistuskortin postitse ilmoittautumisen yhteydessä antamaasi osoitteeseen kahden viikon kuluessa kurssin suorittamisesta. Tarkistathan että antamasi osoitetiedot ovat oikein, niin todistus tulee perille asti.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t, verkkokoulutus aloitetaan kirjautumalla ilmoittautumisen jälkeen saadulla koodilla koulutusalustalle. Kirjautumiseen tarvitaan sähköpostiosoitteesi, joka toimii käyttäjätunnuksena.

Koulutuksen voit suorittaa omassa tahdissasi.

• toiminta auttamistilanteessa
• tajuttoman henkilön tunnistaminen ja ensiapu
• painelu-puhalluselvytys sekä neuvovan defibrillaattorin käyttö
• ensiapu tukehtumassa olevalle henkilölle
• raajassa olevan suuren verenvuodon tyrehdyttäminen
• sokki
• tapaturmien ehkäisy
• tarvittaessa ryhmäkohtaisia painotuksia

Mikäli osallistut kurssille yksityishenkilönä, suorita osallistumismaksusi ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli kurssin maksaa yritys/yhteisö, laskutamme kurssin jälkikäteen. Laskuun lisätään laskutuslisä 5,00 € + alv 24 %.