SPR Ensiapukurssi EA 2® (8 t) Pilottikurssi

Ilmoittautumisaika
Toteutustapa Webinaari

Tavoite

Tämä kurssi on uudistuneen SPR Ensiapukurssi EA 2® pilottikoulutus.

Olemme päivittäneet koulutussisältöjä vastaamaan asiakkaidemme toiveita. Kurssi syventää SPR Ensiapukurssi EA 1 koulutuksen taitoja, ja on kestoltaan 8 oppituntia.

Kurssin suorittanut hallitsee ensiavun antamisen kurssin sisällön mukaisissa aiheissa ja saa varmuutta toimia erilaisissa ensiapua vaativissa tilanteissa. Kurssilla syvennetään ensiavun tiedollista ja taidollista osaamista.

SPR Ensiapukurssi EA 2® -todistus on voimassa 3 vuotta.

Kenelle kurssi soveltuu

Tämä kurssi on uuden SPR Ensiapukurssi EA 2® pilottikoulutus.

Koulutus soveltuu kaikille, jotka haluavat kehittää omia ensiaputaitojaan ja huolehtia SPR Ensiapukurssi EA 2® -todistuksen voimassaolosta.
Kurssille osallistuminen edellyttää voimassaolevaa SPR Ensiapukurssi EA 1®- todistusta.

SPR Ensiapukurssi EA 2® -todistus on voimassa 3 vuotta.

Saat todistuskortin postitse ilmoittautumisen yhteydessä antamaasi osoitteeseen kahden viikon kuluessa kurssin suorittamisesta. Tarkistathan että antamasi osoitetiedot ovat oikein, niin todistus tulee perille asti.

Antaa kuljettajan ammattipätevyyden

Ei

Osallistumisohjeet

Webinaari toteutetaan Teamsilla, ja sitä voi seurata kännykästä tai tietokoneelta Chrome- tai Edge-selaimella. Käytettävässä laitteessa tulee olla mikrofoni ja kamera, sekä riittävästi toimiva nettiyhteys. Koulutus sisältää käytännön harjoitteita ja ohjausta videoyhteydellä.
Saat osallistumislinkin ja tarkemmat ohjeet sähköpostiisi vuorokautta ennen webinaarin alkua.

Kurssin suoritus

Koulutuspäivän kesto on 8 x 45 min oppituntia.

Hätäensiavun kertaus
Lapsen, vauvan ja hukkuneen elvytys
Ensiarvio
Tapahtumatiedot
Vammamekanismi
Tajunnan, hengityksen ja verenkierron arviointi
Autettavan siirtäminen ja hätäsiirto
Ensiapuasennot ja tarkkailu
Murtumat ja selkärankavammat, pään vammat
Kylmän aiheuttamat vammat (paleltumat) ja alilämpöisyys
Lämmön aiheuttamat sairastumiset
Henkinen ensiapu
Kohderyhmän mukaiset harjoitukset

140,00 EUR + alv 24%
Mikäli osallistut kurssille yksityishenkilönä, suorita osallistumismaksusi ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli kurssin maksaa yritys/yhteisö, laskutamme kurssin jälkikäteen. Laskuun lisätään laskutuslisä 5,00 € + alv 24 %.

Mikäli et pääsekään osallistumaan kurssille, peruutathan paikkasi mahdollisimman nopeasti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Peruutus tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista peritään 50 % kurssin hinnasta. Peruuttamattomasta kurssista peritään koko kurssin hinta.

Peruutusehdot

Mikäli et pääsekään osallistumaan kurssille, peruutathan paikkasi mahdollisimman nopeasti. Peruutus tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista peritään 50 % kurssin hinnasta. Peruuttamattomasta kurssista peritään koko kurssin hinta.

Koulutuspaikka

Webinaari

Kouluttaja

Kouluttaja on Punaisen Ristin ensiavun ja terveystiedon kouluttaja, ETK, jonka pohjakoulutuksena on sairaanhoitajan tai terveydenhoitajan tutkinto.