SPR Hätäensiapukurssi 8 t®, viikonlopputoteutus

Ilmoittautumisaika
Toteutustapa Webinaari

Tavoite

Kurssilla harjoitellaan hätäensiavun aiheita. Tavoitteena on lisätä auttamisrohkeutta henkeä uhkaavissa tilanteissa. Kurssille voi osallistua ilman aikaisempaa ensiapukoulutusta.

Kenelle kurssi soveltuu

Koulutus soveltuu kaikille, jotka haluavat kehittää omia ensiaputaitojaan tai päivittää voimassaolevan Ensiapukurssi EA 1® - tai EA 2® -todistuksen seuraavaksi kolmeksi vuodeksi. Päivityksen voi tehdä yhden kerran.

Saat todistuskortin postitse ilmoittautumisen yhteydessä antamaasi osoitteeseen kahden viikon kuluessa kurssin suorittamisesta. Tarkistathan että antamasi osoitetiedot ovat oikein, niin todistus tulee perille asti.

Antaa kuljettajan ammattipätevyyden

Ei

Osallistumisohjeet

Webinaari toteutetaan Teamsilla, ja siihen voi osallistua tabletilla tai tietokoneelta Chrome- tai Edge-selaimella. Käytettävässä laitteessa tulee olla mikrofoni ja kamera, sekä riittävästi toimiva nettiyhteys. Koulutus sisältää käytännön harjoitteita ja ohjausta videoyhteydellä.
Saat osallistumislinkin ja tarkemmat ohjeet sähköpostiisi vuorokautta ennen webinaarin alkua.

Kurssin suoritus

Koulutuspäivän kesto on 8 x 45 min oppituntia.

• toiminta auttamistilanteessa
• tajuttoman henkilön tunnistaminen ja ensiapu
• painelu-puhalluselvytys sekä neuvovan defibrillaattorin käyttö
• ensiapu tukehtumassa olevalle henkilölle
• raajassa olevan suuren verenvuodon tyrehdyttäminen
• sokki
• tavallisimpien sairauskohtausten ensiapu
• tyypillisimpien haavojen ja palovammojen ensiapu
• tapaturmien ehkäisy
• terveyden edistäminen
• henkinen ensiapu
• tarvittaessa ryhmäkohtaisia painotuksia

133,00 EUR + alv 24%
Mikäli osallistut kurssille yksityishenkilönä, suorita osallistumismaksusi ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli kurssin maksaa yritys/yhteisö, laskutamme kurssin jälkikäteen. Laskuun lisätään laskutuslisä 5,00 € + alv 24 %.
Mikäli et pääsekään osallistumaan kurssille, peruutathan paikkasi mahdollisimman nopeasti. Peruutus tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista peritään 50 % kurssin hinnasta. Peruuttamattomasta kurssista peritään koko kurssin hinta.

Koulutuspaikka

Webinaari

Kouluttaja

Kouluttaja on Punaisen Ristin ensiavun ja terveystiedon kouluttaja (ETK), jonka pohjakoulutuksena on sairaanhoitajan tai terveydenhoitajan tutkinto tai Punaisen Ristin hätäensiavunkouluttaja (HEK), jonka pohjakoulutuksena on terveydenhuollon ammattitutkinto.